Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zarządzenie Nr 1020/2018 Burmistrza Krapkowic z dnia 04-10-2018 w sprawie powołania komisji przetargowej i określenia zakresu czynności w postępowaniu

Na podstawie § 2 Zarządzenia Nr 33/2007 z dnia 20.12.2007 r. Burmistrza Krapkowic w sprawie ustalenia Regulaminu określającego zasady udzielania zamówień publicznych, obowiązków i odpowiedzialności osób przygotowujących i prowadzących postępowanie o zamówienie publiczne oraz zasady pracy i powoływania komisji przetargowych, postanawiam:

§ 1. Powołać komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n.: Usunięcie miejscowych zastoisk wodnych na jezdniach dróg gminnych związanych z bezpieczeństwem użytkowym , w składzie: 1) Romuald Haraf - Przewodniczący,
2) Katarzyna Kubacka - Członek,
3) Henryk Ligęza - Członek,
4) Barbara Zając - Sekretarz

§ 2. Określić zakres czynności w postępowaniu, w następujący sposób:

I.  Przewodniczący:
- kieruje pracami komisji,
- odbiera od osób wykonujących czynności w postępowaniu oświadczenia, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) i włącza je do dokumentacji postępowania,
- przewodniczy w sesji otwarcia ofert,
- wyznacza terminy posiedzeń komisji przetargowej i im przewodniczy,
- prowadzi nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji postępowania,
- informuje Burmistrza o ewentualnych problemach w toku postępowania,
- w imieniu komisji przetargowej wnioskuje do Burmistrza, o powołanie biegłych,
- wnioskuje do Burmistrza o wykluczenie wykonawców z postępowania i odrzucenie ofert,
- wnioskuje do Burmistrza o wybór oferty najkorzystniejszej.

II.  Członek - Katarzyna Kubacka
- zatwierdza wartość i opis przedmiotu zamówienia,
- zatwierdza projekt umowy,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert.

III.  Członek - Henryk Ligęza
- sporządza opis przedmiotu zamówienia,
- sporządza SIWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków,
- proponuje i zatwierdza kryteria oceny ofert i nadaje im wagi,
- przygotowuje projekt wyjaśnień na zapytania do treści SIWZ w sprawach merytorycznych,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu,
- dokonuje oceny wyjaśnień w przypadku wystąpienia rażąco niskiej ceny.

IV.  Sekretarz:
- publikuje ogłoszenia o zamówieniu i udzieleniu zamówienia oraz ogłoszenia dotyczące wyjaśnień i zmiany treści SIWZ,
- sporządza SIWZ pod względem formalno-prawnym oraz w zakresie nie przypisanym innym członkom komisji przetargowej,
- sporządza SIWZ w zakresie warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków,
- prowadzi dokumentację postępowania,
- uczestniczy w sesji otwarcia ofert,
- dokonuje oceny ofert pod względem formalno-prawnym,
- dokonuje poprawek w ofertach oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych i innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze SIWZ, nie powodujących istotnych zmian w treści oferty,
- przygotowuje projekt wyjaśnień na zapytania do SIWZ w sprawach proceduralnych,
- prowadzi korespondencję z Wykonawcami.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się I Zastępcy Burmistrza. § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach.
Burmistrz Krapkowic

Andrzej Kasiura

Wersja XML